Tuesday 18 January 2011

Nytt år med nya möjligheter.

Tjohoo
Ja nu vet jag att det har varit ett tag innan jag uppdaterade här men saken är så att CSN kan ta sig någonstans! Jag har inga pengar till att köpa ett nytt ritblock som jag kan måla mycket mycket i. Men så fort jag får pengar så kommer det så klart att rulla in illustrationer in här! =)

istället nu innan jag har pengar och så, så kan jag ju visa lite vad jag håller på med på skolan. Det är en stor tavla (så klart) som jag inte vet vad jag ska göra av med senare, så den som vill köpa den får gärna göra det! Vi budar om ett pris tillsammans, men den kommer nog att ligga någonstans runt 2500-3000kr =) Har dock inte mätt den än men jag skulle säga att den är ca 2,5x1,5m.


Klicka på den för att få den större!
Som sagt den är under arbete men
snart är den klar! =)

1 comment: